Ptáte se
Denně obdržíme desítky dotazů týkajících se provozních i technických otázek spojených s naším zbožím. Pokusili jsme se pro vás proto vybrat ty nejčastější.
Pokud jste nenašli odpověď na to, co vás zajímá, zeptejte se nás na online chatu, nebo nás kontaktujte e-mailem na info@kvelektro.cz či telefonem na +420 253 253 254. Naše zákaznická linka je vám k dispozici v pracovní dny od 7 do 18 hod, v sobotu od 7 do 13 hod. Na všech pobočkách K&V ELEKTRO také najdete profesionální tým, který vám na jakékoliv technické dotazy rád odpoví.
Často kladené dotazy
Jak mám postupovat při reklamaci zboží?
Práva z odpovědnosti za vady (reklamaci) lze uplatnit v kterékoliv provozovně společnosti v České republice. V případě nákupu na www.kvelektro.cz také zasláním zboží na adresu níže s číslem reklamace, které si vygenerujete po přihlášení v sekci "Reklamace" nebo zasláním zboží s průvodním dopisem a nákupními doklady opět na adresu níže. Je-li v návodu k výrobku uveden jiný podnikatel určený k opravě, uplatní kupující právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy. Adresa pro uplatnění reklamace při nákupu na maloobchodním e-shopu: Distribuční centrum K&V ELEKTRO, Okružní 1175, 250 81 Nehvizdy.
Kdy obdržím zboží, které je skladem na jiné pobočce než na e-shopu?
Množství, které není skladem na e-shopu, je nutné přeskladnit, případně objednat u dodavatele. Obvykle zboží obdržíte do týdne.
Jaká je otevírací doba vašich poboček?
Naši otevírací dobu naleznete zde, klikněte na tlačítko zobrazit pobočky a zvolte vámi preferovanou pobočku.
Jak zjistím, že je dané zboží skladem?
Aktuální dostupnost se dozvíte v katalogu nebo na detailu produktu. Hodnota "skladem ihned" udává množství připravené ihned k odeslání. Dostupnost zboží na jednotlivých pobočkách zjistíte na detailu produktu.
Kde zjistím adresu vašich prodejen?
Adresy našich poboček naleznete na zde, klikněte na tlačítko zobrazit pobočky a zvolte vámi preferovanou pobočku.
Objednal jsem si zboží domů, kdy mi balíček přijde?
Zboží skladem na centrále e-shopu vám doručíme druhý nebo následující den. Zboží mimo sklad e-shopu je nutné přeskladnit na centrálu, obvyklá doba dodání je týden.
Najdu všechno zboží, které máte na e-shopu, také na prodejnách?
Většinou ano, nicméně dostupnost sortimentu se může na jednotlivých pobočkách lišit.
Na jaké zásilky se vztahuje doprava zdarma?
Doprava zdarma se vztahuje na doručení běžných zásilek, netýká se nadrozměrné a paletové přepravy. Více naleznete zde.
Zboží stále nedorazilo. Co mám dělat?
Omlouváme se za vzniklou situaci. Pro rychlé prověření stavu vaší objednávky využijte náš chat, nebo nám napište číslo objednávky na info@kvelektro.cz.
Kolik stojí doprava?
Dodací podmínky naleznete zde.
Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
Všechny reklamace řešíme v co nejkratším možném termínu, nejpozději do 30 dní odpovídající zákonné lhůtě. Pro urychlené vyřízení reklamace navštivte některou z našich poboček, můžete nám zboží zaslat také poštou.
Objednal jsem si u vás zboží, v jakém stavu je objednávka?
Stav vaší objednávky můžete kdykoliv zjistit po přihlášení ve Vašem účtu, příp. v e-mailu o Potvrzení objednávky kliknete na odkaz "Detail objednávky 217.......
Chci nakoupit, ale nechce se mi registrovat.
V našem e-shopu můžete nakoupit bez registrace, stačí vyplnit pouze dodací údaje nezbytné pro doručení zboží.
Můžu za nákup zaplatit kartou?
Ano, kartou můžete platit online i při osobním odběru na našich pobočkách.
Kde si mohu v účtu změnit osobní údaje?
Po přihlášení do vašeho účtu pomocí tlačítka "Přihlásit" v pravém horním rohu. Nastavení svého účtu si můžete měnit v sekci "Nastavení účtu".
Ceny na webu neodpovídají ceně na pobočce. Jak je to možné?
V cenách na prodejně je započítán servis, zákaznická péče, náročnější logistické procesy i nároky na skladové prostory. Zboží na prodejně spadá tedy pod jinou ceníkovou skupinu a mohlo být účtováno jinak. Nejedná se tedy o záměrné klamání spotřebitele. Pokud chcete nakupovat za eshopové ceny, tak vám doporučujeme vytvořit objednávku a nechat si zboží doručit na pobočku (tzv. osobní odběr).
Poradna
Lze u závěsného lustru Eglo Optica 86815 zkrátit délku lana?
Lustr Eglo bohužel není stahovací, nelze jej tedy zkracovat a prodlužovat. Je ale možné jej při instalaci jednorázově zkrátit na požadovanou délku.
Je u bezdrátového termostatu 2025 RTH funkce automatického přepínání na zimní / letní čas?
Termostat Auraton 2025 RTH touto funkcí nedisponuje.
Jak správně zapojit zásuvku od ABB Tango?
Správnou montáž a zapojení lze provést pouze prostřednictvím elektrikáře, který má osvědčení z vyhlášky 50/1978.
Lze umístit infrazářič Technotherm Q 1201 do koupelny?
Infrazářič je díky dostatečné ochraně krytí IP24 vhodný i do vlhkého prostředí, tedy i do koupelny.
Je možné u vás zakoupit zásuvku s proudovým chráničem v tmavé barvě?
Bohužel zásuvky s proudovým chráničem v tmavé barvě máme pouze na objednávku. Kontaktujte naši nejbližší pobočku.
Rád bych zeptal zda infra panely jsou s akumulačním jádrem.
Infrapanely v naší nabídce nemají akumulační jádro.
Lze objednat vypínače/zásuvky firmy Schneider - Sedna v barvě podle vzorníku RAL?
Napište nám na info@kvelektro.cz, zásuvky a vypínače Sedna ve specifických barevných variacích případně objednáme u dodavatele.
Které zásuvky a vypínače jsou nejmělčí do instalační krabičky?
Nejmenší montážní hloubku mají zásuvky a vypínače ABB Swing.
Sháním dlouho zásuvku (230V), která je v klidovém stavu rovná s povrchem (téměř) a má zasunutý ochranný kolík. V nepoužitém stavu je kolík zatažen do úrovně plochy a nepřekáží.
Mechanismus, který popisujete, nabízí pouze Legrand v řadě Celiane. Vybrat si můžete ze 2 barev krytů a mechanismus zásuvky je standardní.